fredag den 27. april 2012

Det er fredag. Positiv og negativ side? Den positive side er da klart, at jeg først skal møde i skole kl. 12:05-14:35, så det går lige! MEN jeg skal ikke lave en skid hele weekenden. Ærligt, føler mig forever alone, når jeg ingen planer har... Når jo, vent. Jeg skal lave min dansk og engelsk synopsis færdig, wuhu, fed fest og farver, hvor har jeg bare ikke lyst til det. Jeg kan ikke komme videre. Jeg vil ikke. Jeg ville ønske jeg ikke skulle op i noget. At tiende klasse bare sluttede d. 1. juni, og jeg ikke behøvede fylde mit hoved med eksamener. Ikke skulle tænke over dem eller frygte dem. Det gik jo fint nok sidste år, men jeg har sådan på fornemmelsen at dette kommer til at gå af helvedes til, rent ud sagt. Det gør mig trist, for jeg vil jo gerne gøre det godt... Men, jeg har også bare så svært ved at tage mig sammen, når det virkelig gælder. Især hvis jeg ikke kan finde ud af det. Mundtlig matematik? Bare skyd mig, ok - og jeg kan være så uheldig at skulle op på min fødselsdag. Død, fuck og helvede. Men igen, jeg forventer ikke en høj karakter, så det går nok.. Men tanken er alligevel træls.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar