torsdag den 3. maj 2012

Jeg havde en rigtig dejlig dag med pigerne efter skole, samt en dejlig aften med de andre piger på stranden, samt mange af drengene. At bruge tiden på at nye solen, fjolle og have det sjovt, få en smøg og bare nyde vejret og menneskerne omkring en, er fuldkommen fantastisk! Jeg elsker alt lige for tiden, bortset fra at jeg skal til skriftlig dansk i dag kl. 12, og så kommer matematik og engelsk engang i næste uge. Går det dårligt i dag, er standarden lagt for efterfølgende eksamener, så jeg håber det kommer til at gå godt! Selvom vejret måske er godt og det er varmt i hallen, udnytter jeg tiden alt det jeg kan, for jeg ender altid med at når jeg har afleveret mine ting og gået, har jeg tusinde andre idéer til stilen, eller måske et svar til en af opgaverne, jeg ikke kunne finde ud af. Det er så åndssvagt, så uanset hvad, vil jeg udnytte tiden. Jeg er næsten lige vågnet, og lige nu sidder jeg bare og tænker over, om vi må tage noter med eller ej, om jeg skal gøre det, og hvad jeg i det hele taget skal medbringe! Det er så typisk mig det her. Jeg er slet ikke forberedt på eksamener i år, bæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar