tirsdag den 1. maj 2012

Jeg har brugt min dag på at sove længere end normalt, da jeg møder kl. 10:05 hver tirsdag. Jeg stod op, og havde mest af alt lyst til at blive liggende, indtil jeg så det gode vejr. Tog i skole, fik afleveret min synopsis i dansk og engelsk, ellers har jeg bare brugt dagen på at nyde det gode vejr, med drengene og pigerne omkring mig - Jeg kan IKKE klage! Lige før lagde jeg mig ud på i et tæppe i haven med musik i ørene, i håb om at få lidt farve på kroppen. Det blev for kedeligt. Hvorfor kan jeg dog ikke underholde mig selv!? Jeg nyder det gode vejr og folkene jeg har omkring mig. Jeg har det sgu godt, selvom jeg ikke altid vil indrømme det. Et eller andet sted har jeg jo intet at klage over, ikke noget alle andre ikke døjer med, problemet er bare at det gør jeg. I stedet for bare at lade det ligge og nyde tiden. Jeg er for dum. Jeg kan ikke lide tanken om, at der kun er 1 måned tilbage af dette skole år, for det betyder at jeg skal sige farvel til nogle mennesker, jeg er kommet til at holde rigtig meget af, og nogle, jeg ville få svært ved at se min hverdag uden, men jeg er også så heldig, at mange af dem følger mig næste år også. Det er utroligt, hvor meget man kan komme til at holde af folk på ingen tid, men sådan er det vel, hvis man bare klinger helt vildt? - Nå ja, btw. Jeg skal til frisøren i morgen. Det bliver godt. Jeg glæder mig til at få klippet noget mere af håret denne gang! :-))).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar