torsdag den 15. marts 2012

New and ready to write!

Hej alle!
Jeg har lige oprettet en bruger herinde, og jeg har aldrig brugt det før. Jeg har blogget længe, faktisk siden d. 9. feb. 2009, hvilket foregik på www.blog.dk - egentlig en rigtig god side, især hvis man er begynder, eller bare godt kan lide at skrive, og vil have folk til at se det. Jeg elsker at skrive. Det er det jeg gør, når jeg er ked af det, og det hele bare vælter sammen. Det afskærmer mig lidt fra alt det virkelige omkring mig, og det at få skrevet tanker og følelser ned, kan nogle gange være den nemmeste og bedste løsning. Nogle vil måske mene jeg whiner meget, men i bund og grund, skriver jeg faktisk bare om, hvordan jeg har det, og hvordan mit liv ser ud. Det er nok ikke helt det samme billede folk får, der kender mig, men det er nu sådan det indimellem står til. Alt er ikke lutter og lagkage. Jeg håber at få brugt denne side en del mere end jeg brugte/bruger www.blog.dk :-).





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar