mandag den 26. marts 2012

Jeg har det godt..





















Som nævnt har jeg det godt. Det hele går bare som det skal lige for tiden. Jeg har gode mennesker omkring mig, en dejlig familie og det hele kører bare. Jeg har haft en rigtig god weekend, med fest om fredagen hvor jeg fik en smule for meget. En lørdag aften med lidt hygge hos en veninde. En søndag bestående af tøsehygge på stranden i det perfekte solskinsvejr, og efterfølgende bål, skumfiduser og mariekiks i venindens have. Jeg kan godt mærke at det gode vejr klart gavner mit humør. Jeg har forresten også fået nyt frisure. Jeg har nemlig fået undercut, dam, dam, dam, det er vildt, når man tænker på, hvor .. bange jeg er for at gøre noget ved mit hår, hvis I forstår? Jeg har overvejet at få lavet en piercing. Eller faktisk tre, men jeg tror kun jeg må få den ene, og det er den øverst i øret.. Jeg må ønske mig en tungepiercing i fødselsdagsgave, selvom jeg ikke tør få den lavet, lol. Og jeg har tabt mig! Jeg er SÅ lykkelig over det, også selvom det kun er to-tre kg, men det går da den rigtige vej så! Men det jeg egentlig ville var bare at sige jeg har det godt. Jeg er glad. Jeg har det goooodt. Jeg elsker det. JEG ER GLAD! :-)))))).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar