søndag den 18. marts 2012

Et lille indlæg til...


Den eneste mand i mit liv, der altid sætter et smil på mine læber.
Mine damer og herre ... Rasmus Thude! ♫


Jeg kender ham ikke personligt, og nok ikke bedre end så mange andre, men på et eller andet mærkeligt plan, så betyder han noget. Jeg savner ham, og jeg glæder mig altid så meget til at se ham, når der endelig er en koncert jeg har mulighed for at joine. Han er jo en stjerne med hjertet på rette sted og benene plantet solidt i jorden. Han er ikke den der højrøvet star,  der tror han er så meget bedre end alle andre. Han er den sødeste! Måden han er over for sin fans på, altid klar med en spydig kommentar eller en sød bemærkning. Sætter tid af til en lille snak, billede og autograf. Eller som i mit tilfælde. Sætter et par timer af til et interview til en skoleopgave. Det siger jo en hel del! Og hans talent? Det er jo ENORMT. Der er slet ikke ord for det. Jeg ved ikke hvor jeg vil hen med det jeg skriver, eller hvorfor. Jeg følte bare for at lave et lille indlæg til ham. Det er jo ikke for sjovt han er min yndlings-star. Folk der læser det her, tror jo bare jeg er en mega star-fucker, eller også er jeg bare en ret stor fan. Og Rasmus? Hvis du læser dette, skal du vide at jeg flover mig. Gigantisk. Møs, hold dig munter. Høj femmer! Vi ses forhåbentligt snart igen. Much love, your biggest fan. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar