tirsdag den 28. maj 2013

Jeg har haft det blandet de sidste par dage, ligesom altid. I weekenden var der Multival og jeg hyggede mig virkelig med alle mine søde piger. Jeg var til min første mundtlige eksamen i dag, og på trods af, at jeg ikke rigtig kunne det jeg skulle snakke om, ud fra min synopsis, og jeg trak en rapport jeg ikke vidste hvad jeg skulle sige om, så synes jeg alligevel at det er ret godt klaret, at jeg formåede at få et 7-tal! Jeg skal aldrig mere have biologi, kemi eller naturgeografi. I'm so happy! Så er det bare skriftlig matematik på fredag, musik d. 12 og sidst men ikke mindst, mundtlig matematik d. 17 og så er der sommerferie til mig!!!


Ikke nok med det, så har jeg fandeme også fødselsdag om 22 dage! Kan ikke fatte, at der er så kort tid til at jeg fylder 18! Jeg glæder mig ufattelig meget. Ikke mindst til når jeg skal holde fødselsdag! Wuhu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar