søndag den 30. september 2012

Hvad foregår der? Hvad er det ærlig talt at der foregår? Jeg føler mig udskiftet. Jeg føler ikke længere jeg hører til. Jeg ved ikke længere hvem jeg skal gå til, eller hvem jeg skal bruge tid med? Det er som om at jeg ikke længere er velkommen. Som om at jeg har gjort noget galt, men hvad har jeg ingen idé om, hvilket er det værste? Og hvad sker der? Du fortæller mig ingenting mere. Det er som om vi glider langsomt fra hinanden, og det giver mig tårer i øjnene, for det er noget af det sidste jeg ønsker. Det er det virkelig. Det er bare som om at du er blevet træt af mig her på det sidste. Fuck, jeg er jo den vildeste whiner, oh God. Får stress af mig selv. Men forfanden ... HVORFOR SKAL JEG HAVE DET SÅ RINGE HER? Jeg er træt af den lorte fucking facade. Hvorfor er der dog ingen der kan se igennem den?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar