fredag den 3. august 2012

Hm, ville lige blogge inden jeg smutter i seng, så jeg kan komme tidligt op på arbejde i morgen.
Jeg er trist, depri, jeg ved ikke hvor jeg skal kategorisere mit humør lige nu. Jeg ved ikke hvad der trykker. Jeg føler at jeg lyver for mig selv. Jeg føler jeg går og bilder mig selv ind at jeg er glad. Det er jeg også. Eller det tror jeg da. Så længe jeg er sammen med nogle. Men så snart jeg er alene, ændres mit humør, og jeg har mest af alt lyst til at græde, og jeg gør det også. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg skrev lige med min skat om det, og hun mener jeg skal give mig selv lov til at græde. Græde til jeg ikke kan mere. Jeg er træt af at græde. Jeg har gjort det hver dag og hver nat, i efterhånden mange måneder. Jeg hader det. Det er som om, at når jeg endelig er glad, og er det i en længere periode, går det lige pludseligt bare ned af bakke, og så bliver jeg ked af det, uden grund. I really don't get it, and I'm so fucking tired of it. Bum! Goodnight, I'm out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar